Pink Friday

Jag ska inte hålla på och sura över det där med jackan, för det hjälper ingenting till. Men att hon är en känslokall idiot är iallafall ett som är säkert! (se förra inlägget)

Jag har gjort ett nytt kollage med en ny outfit, det var längesedan sist och denna har faktiskt rosa detaljer. Jag som alltid sagt att jag inte ens gillar rosa.. Men måttligt med rosa har faktiskt börjat funka sedan jag skaffade svart hår istället för det brunröda jag hade ett tag. Vad tycks? Söt döskalle jag la till där i mitten, tyckte den passade fint där. :) 


Passande att det faktiskt är fredag idag, utan att jag tänkte på det faktiskt.. Bara kom på namnet från ingenstans, men det blev ju suveränt! 
Nu ska jag kika på Harry Potter och dödsrelikerna del II, för den har jag inte sett, så ni får ta och ha det så fint. ♥

Kommentarer


Postat av: catarina

mysig+snygg outfit!:)



sv. åh vad kul, verkar dock inte va nå andra som gör det, typ, hah :( men tack!

2012-05-19 @ 08:56:23
URL: http://dailydoseofimagery.blogg.se/
Postat av: Sofie

Men duddåååå :*

2012-05-19 @ 09:56:00
URL: http://themusicneverstops.blogg.se/
Postat av: Kajsa

vart är rosa tröjan ifrån? <333

2012-05-21 @ 20:50:44

Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback