Gud ska veta att jag har syndat, and it feels good


Tjena mina vänner, nu känns det som att det var längesen senast! 

Idag fick jag paket ifrån jfr.se, innehållandes mina flatforms! Helt underbara skor, då jag fick testat de under kvällen med kan jag inte säga något annat än att de är helt perfekta. Ännu bättre är det ju för att jag vann de, allting som är gratis är gott! 



Men jag har också syndat. Jag som inte skulle köpa fler saker. Var ute på överby för det var tjejkväll då de har öppet längre, rea i mängder i butikerna och massvis med tävling och gottigheter som de bjuder på. Jag fastnade inne på Bikbok där de hade 50% på ordinarie priser, och jag som tittat på jackor där kände att jag var tvungen att slå till. Man får inga såna erbjudanden annars känns det som, så istället för 800 kostade jackan 400 kr. Samt tishan under från Cubus som kostade drygt 100 istället för 150 kr. Den är som gjord för mig. In love. ♥



Samt att jag även blev sminkad av en tjej där ute, tänkte varför inte.. Det är väl kul för de att ha någon att kladda på, så jag sa till henne att hon fick sminka mig hur hon än ville! Jag tycker det blev bra, påminner om en påfågel (ännu starkare färger i verkligheten). 



Ha en fortsatt trevlig torsdag, för det ska jag ha! 


Kommentarer


Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

sjukt snygga plagg!!

2012-11-09 @ 14:02:07
URL: http://adaras.se
Postat av: Dominika

Måste säga att jag ääääälskar skorna!! och du är så sjukt snygg!;*

2012-11-10 @ 17:12:01
URL: http://strawberryfield.devote.se

Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback