Autumn/Winter 2012




Blandade gottigheter från Bikbok & Gina tricot. Hela nedre raden plus den stickade tröjan i mitten är från gina, de resterande tröjorna är ifrån bikbok. Ungefär sånt jag vill ha på mig nu, förutom att jag skulle byta ut skorna mot mina wannabe Dr. Martens, platådojjor eller brogues, plus ha leggings under kjolen, annars blir det kallt. 

I fredags när jag var ute och kollade i butiker med mammsen så roffade jag åt mig två stickade tröjor som den på bilden, dels den vinröda/lila och en i svart, för att jag inte kunde bestämma mig för en färg. De kostar 150 kr/styck, vilket inte är mycket för en stickad tröja, enligt min mening. Fick också med mig ett par svarta brogues från H&M för 150 kr på rean, ett par gråa tights och en concealer. Jag som egentligen inte borde shoppa mer just nu, uhu. Men det är så svårt att hålla sig borta från det, speciellt när butikerna får in så mycket fina nya höstnyheter. Suck, man skulle ju vara miljonär. 


Kommentarer


Postat av: rebecca

Gina Tricot har verkligen blivit en himmelsk affär. Innan tyckt ejag bara att dom hade alldeles för små kläder, litet utbud och typ fula kläder. Nu är jag helt starstrucked och handlar typ bara på Gina..

2012-09-16 @ 20:16:17
URL: http://rebeccaroth.blogg.se
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

snygga grejer!


Spana gärna in min webshop www.avanna.se Just nu får du som bloggare 50 kr att handla för om du anger
koden BLOGG
i kassan
gäller t om 19/9

2012-09-17 @ 22:23:55
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Ida ☯ the sky under the sea

De röda jeansen! Jag vill ha!!

2012-10-02 @ 17:55:04
URL: http://theskyunderthesea.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback