Freeday

Inte fredag eller det engelska friday, utan Freeday. Detta är alla mina fredagar detta läsåret, och jag kom på världens bästa ord för det idag. Freeday. Bara för att jag är har ledigt och får underbar långhelg varje vecka. Det är liksom väldigt mycket lättare att ta mig igenom veckan när jag vet att den bara består utav fyra dagar istället för fem.

Men nog om det. 

Märkte att det var längesedan jag uppdaterat, varför vet jag inte riktigt, men har väl haft annat att tänka på skulle jag tro. Men nu har jag iallafall fixat till lite störiga moment i bloggen. Största skillnaderna finner ni i den högra spalten, då jag uppdaterat bloglovin & blogkeen knapparna (de nya passar mig och min blogg mycket bättre) och lagt till en mysig grej där man ser mina 6 senaste instagram bilder. 

Nu hade jag tänkt göra lite läxor, däribland börja på ett karaktärsschema som vi fick igår. Detta måste vara första gången på hur-länge-som-helst som jag säger att en läxa är "rolig", någonting jag ser fram emot att göra. Men det är bara för att jag älskar att skriva, att få använda min fantasi, och det är tyvärr alldeles för sällan man får använda den i skolan. Tur att jag går media och får ha lite kul iallafall, hade nog gått under annars. 

Har egentligen ingen bild som passar till detta inlägget, men tänkte faktiskt uppdatera med en bildbomb senare. Mest random bilder som jag själv fotograferat, när jag höll på med det som mest, och som jag fortfarande älskar. Ska bli kul! 



Bilden ovan är snodd från Bandit Rock's facebookpage (och troligen innan det från deras Instagram). Tycker den är fantastiskt fin, fast jag har själv gjort den "mirrored". Har en viss förkärlek för det, som ni som läser min blogg troligen märkt tidigare. 

Kommentarer


Postat av: rebecca

NAJ SÅ MYSIG BILDIS

2012-09-07 @ 23:03:44
URL: http://rebeccaroth.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback