☽ Min Kan Dee Shop vinst ☾


Vaknade imorses av att mamma la världens bästa och mest efterlängtade paketet i famnen på mig. Det innehöll världens finaste vinster från Kan Dee Shop. Jag kom på 3:e plats i Kan Dee's senaste outfit tävling och där priset var att få ett paket med produkter till ett värde av ca. 500 kr hemskickat, vilket jag glömt att nämna på bloggen. Paketet innehöll en Wild Spirit magtröja & en Wild Spirit tygkasse, ett Get Free Or Die Tryin' linne, en ring med en blå sten + en massa kort med hennes tryck på & ett där hon själv hade skrivit en fin hälsning på! Nedan får ni ett kollage av bilderna från min Instagram. Är så otroligt obeskrivligt glad över sakerna jag fick och de är allihopa superfina! Ett stort tack till alla som röstade + Sandra för att hon höll i tävlingen. Oerhört tacksam är jag! ♥


Jag ser dock jävligt sleten ut på bilderna, men det är för att jag legat hemma hela veckan och hostat. Så zombielooken är pågrund av att jag faktiskt är en zombie, rent ut sagt. Många sömnlösa nätter då jag plöjt igenom harry potter bok efter harry potter bok. 

Nu har jag helg, eftersom jag alltid är ledig på fredagar, men börjar faktiskt bli lite rastlös nu efter att ha varit hemma i nästan två fulla veckor. Jag vet inte vad felet är med mig heller, och egentligen borde jag ha kollat upp det mycket tidigare, men nu känns det nästan försent. Varm och kallsvettig, fantomfeber och riktig feber om vartannat och en jävlig hosta på det. När jag väl börjar kan jag inte sluta. Men nu ska jag fortsätta spendera kvällen med familjen, kika på film och ta det allmänt lugnt. HARE FINT DÅVA, KRAMISAR. 

Kommentarer


Postat av: William

cool ring:D

2012-09-30 @ 11:27:31
URL: http://canonguy.blogg.se
Postat av: myrins - fotoblogg

guuuud va nice! avundsjuk jag blir :(

2012-10-01 @ 08:51:23
URL: http://myrins.blogg.se
Postat av: Bea

Åh avundsjuk!!

2012-10-01 @ 22:11:46
URL: http://livsillusioner.blo.gg

Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback