Kan Dee Shop »Native Collection«


 
År två under gymnasiet har medfört en vad jag vill kalla "anti-plugg spärr" vilket gör att så fort läxor eller uppgifter kommer på tal kryper jag in i mitt skal och gömmer mig för omvärlden. När det däremot gäller redigering eller att leka i program med saker som man inte alls ska göra kan jag sitta i flera timmar och hålla på. Jag är så lat. Usch usch usch. Men ärligt talat har jag inte en blekaste aning om vad kalla kriget är och just nu har jag inget som helst intresse av att veta vad det är heller för den delen. Då sätter jag mig och gör kollage och reklambilder för Kan Dee Shop istället, bara för att jag kan. Hon har ju så fruktansvärt snygga kläder och jag älskar varenda del ur hennes senaste kollektion Native som smygsläpptes för bara några veckor sedan. På bilden nedan är det dock bara trycket i mitten (som sitter på ett ärmlöst linne samt andra fina plagg) och ringen som kommer ifrån Kan Dee Shop. Dock tillhör väl inte just Sphynx Fiction Native-kollektionen men ville ändå ha med det trycket trots att det kanske inte passar bäst in med de övriga grejerna i kollaget. 


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback