Blakklight Pictures

För er som inte redan vet vilka Blakklight Pictures är så kommer här två superbra videos från dessa grymt sköna grabbar! Jag känner ju i första hand Lavin eftersom vi går i samma klass och Karim som går i 3an på vårt kära mediaprogram. Lavin är killen som snackar om discovery channel och Karim spelar mannen i båten i den andra delen. Blakklight Pictures har tidigare även gjort andra kortfilmer samt musikvideos åt Medina m.fl. Jag blir så faschinerad av folk som är målmedvetna och som lägger ner tid och arbete på sånt här som jag också tycker om, ni inspirerar mig. 

Här kan ni gilla deras facebook page för att lättare ta del av kommande projekt m.m.

Glöm förresten inte att ändra kvalitén till 1080p för er egen skull! 

 



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback