Dregelfaktor

Heeeeeeeela dagen har spenderats framför the vampire diaries. Literally. Bästa serien som finns, I tell you. Fick ju säsong 1 & 2 i box av morbrodern och hans tjej i födelsedagspresent, har suttit fastklistrad ända sedan dess (när jag inte varit ute och sett mig om i långa landet falukorv. Har ju varit både uppe och nere iår, det hör ju inte till vanligheterna). 
 


Världens vackraste människor i den serien. Det gör ju inte direkt ont att titta på de, om man säger så. Bjuder på Paul Wesley ovan (+ lite Nina Dobrev på hörnet) som jag är lite svag för. Jag erkänner. Det är något med mig och killar som har såndär markerad benstruktur i ansiktet. Och gärna grova, buskiga ögonbryn på det. Kolla bara på Robert Pattinson och åtskilliga andra som jag tycker är snygga. Aja, där har vi min svaghet. Ben. I. Ansiktet. Osv. Kul. Puss. 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback