Françoise

De senaste dagarna har jag jobbat, försöker spara ihop pengar till Liseberg nu (och så att jag förhoppningsvis ska ha en lagom summa kvar på kortet efter dagen med) så det blir inte så mycket uppdatering. Dessutom byter vi internet här nu i det närmsta så kanske blir wi-fi lös några dagar = ännu sämre uppdatering på bloggen. 

Just nu är jag i full gång igen med outfit kollage för detta är sista dagen att kunna delta i Kan Dee's senaste tävling, som ni kan läsa mer om här. Har lyckats knåpa ihop 3 kollage idag, vad tycks? Min instinktiva favorit är den i mitten. Hyfsat simpla kollage utan jättemycket detaljer är oftast de som är bäst, enligt mig. 



Woodstock / Native American




Blus - lagarconne.com | Väska - tillys.com | Jeans - coggles.com | Skor - zappos.com | Ring - us.dorothyperkins.com | Bältesspänne/Ring - Sheplers.com | Linne - kandeeshop.se 



Roses Are Red 



Korsett - topshop.com | Bälte - lpcollection.com | Kjol - barneys.com | Solglasögon - 80spurple.com | Skor - sheinside.com | Tygkasse - kandeeshop.se 




Françoise



Body - topshop.com | Jacka - sandro.placedestendances.com | Halsband - antikbatik.fr | Tygkasse - kandeeshop.se | Skor - gravitypope.com 

Kommentarer


Postat av: Sofie

Åh älskar dina kollage, du är himla duktig på det :D Hoppas du vinner hela skiten hehe!

2012-07-31 @ 19:56:33
URL: http://themusicneverstops.blogg.se
Postat av: catarina

sv. ööh du skorna jag hade på mig i det inlägget är Inte från have2have skrev fel hahaha, dom är från Nelly, men finns inte kvar dom heller :( kollade inte vilken outfit du kommenterat riktigt och tog förgivet att jag hade mina älskade svarta platåskor, haha!

btw, Kan Dee-tävlingen denna gång; är jag med? nej :) HAHA
fast det beror mest på att jag kände mig så himla osäker denna gång, outfiten hon la upp som "exempel" hade ju så jäävla mycket krimskrams i sig (och visst det Kan vara snyggt det med men hmm), så aa.. började sitta & knåpa med gav fan upp. :( men önskar dig lycka till! :) snygga outfits du gjort.

2012-07-31 @ 20:13:23
URL: http://creatingtoinspire.blogg.se
Postat av: catarina

sv. tack.. men folk verkar tycka jag är asful/fet eller nåt (egentligen är det vad jag ser när jag kollar på bilderna; hur Stor jag ser ut, usch..), för jag tappade nyss äännu fler följare. och man ska inte haka upp sig sådär men det har försvunnit så jävla många på sistone, liksom vad händer? & ja det kan väl inte du svara på såhär behövde bara vädra lite, ehm.
<3

2012-07-31 @ 22:03:41
URL: http://creatingtoinspire.blogg.se
Postat av: Matilda

Fy fan va snygga outfits! Håller tummarna för dig i tävlingen :)

SV: Åhh tack så hemskt mycket! Vad glad jag blir :) Hoppas du har en underbar sommar söta du!

2012-08-03 @ 11:56:30
URL: http://missbuttercup.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback