So much pictures


Nu var det bannemig längesedan jag satt vid datorn! Jag har jobbat och bränt mig över hela ryggen och därför varit lite handikappad, vart ute och fått lite färg, umgåtts och sedan så har jag ju förresten i princip allt man vill ha på mobilen.. eller hur? Så det blir inte mycket sittande vid datorn & bloggen, vilket ioförsig är bra med. För att få en bättre inblick i mitt liv, så finns jag alltid på Instagram, uppdaterar alltid bättre där och har mycket mer bilder. Snart har jag även 200 följare har jag märkt, det är ju alltid kul! Så varför inte följa mig, du också?

Wolfshriek@Instagram. 



Inköp från Göteborg - Lila jeans & döskallemugg + finaste linnet från Kan Dee Shop, nyvaken egobild, wannabe Kristen Stewart, blommig jäkel, jeansfynd för 100-lappen, varit lite duktig och gått 2 powerwalks på sammanlagda 3,5 h denna veckan och mer ska det bli, hipstermoln, gammal döskalle tygkasse återfunnen, second hand rygga för 100-lappen, döskallering, fallna träd som jag klättrade över, vampire diaries säsong 1 & 2 i sen födelsedagspresent av morbror, jobbarN som leker stark med fult duckface, korsörhängen i present från mammut, födelsedagsoutfit med kjol från fina Josefine, lillasyrran Kanya på 6 veckor, fin himmel & bränd Nathalå. 

Så sammanfattar man de sista veckorna, typ. 




Nu ska jag fortsätta kika på film och spy lite på dippen (fast den var jättegod, innan jag åt för mycket) så kanske vi hörs någon annan dag. 
Ciao vänner! 

Kommentarer


Postat av: Johanna

härliga bilder! har lagt till dig på instagram nu :)

2012-07-09 @ 13:42:15
URL: http://geminaarts.blogg.se
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

superfina bilder du har så mycket snygga plagg! :D vill se din garderob ;)

2012-07-09 @ 16:02:48
URL: http://adaras.sea

Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback