This trip is going to be an adventure!







Behöver jag säga något mer egentligen? 

Första gången jag åker tåg, och då ska man bannemig satsa all in och åka all by myself till Malmö. Det kommer bli spännande. Thumbs up! Får se om jag får uppdaterat något när jag är borta hos min fina Nicole, men annars är jag väl tillbaka som vanligt på tisdag och får uppdatera röven av mig för att fylla alla försummade inlägg. Ni hittar förresten Nicole's blogg här, så ni kan se vem knasen är som jag ska åka och hälsa på. ♥

Nu ska jag nana, eller möjligen kolla ett avsnitt av vampire diaries och slänga i mig en stor rund knäckemacka med ett lager ost och en kopp rooibos te. Mycket gottigt!

Godnatt mina vänner. 

Kommentarer


Postat av: nicolebica

Ohhh hoho, I can't wait!! Får planera ut lite småsaker som kan tänkas vara roliga för inte får du ha tråkigt när du är här nej :d SEEEE YOU SOOON<3

2012-07-10 @ 10:47:54
URL: http://nnicolebbica.blogg.se
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Oj, va? Första gången du åker tåg? Vilket äventyr! Själv åker jag tåg två timmar varje vardag (förutom nu när jag har semester då).

Hoppas du får dina credits så du kan beställa den där tröjan.

2012-07-12 @ 00:18:14
URL: http://trueborn.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback