Cloudy Melange

 
Ziperall - Cloudy Melange hos Mylovebasket

Jag vet att det inte är snyggt med onepiece egentligen, men det måste ändå vara det skönaste plagget som någonsin skapats. Jag har ju en svart oäkting från Ullared, som jag trivs jättebra i, men jag har alltid velat ha en grå. Det ville jag mycket hellre ha än en svart, men det fanns ju inga. Denna från ziperall ser så sjukt varm och mysig ut, och hade verkligen inte haft något emot att skrutta runt i den hemma, frisk som sjuk, gå på promenader i under istiden och ha på sig när man sitter i bilen och ska åka långt. Då hade jag mått som en kung. 

Klicka på bilden för att komma direkt till produktsidan! Är med i en tävling nu där man kan vinna en ziperall, och dessutom få chansen att designa en egen. Jag har verkligen bästa ideén till ett mönster (säger bara aztec/ethnic), så om ni skulle vilja kan ni ju alltid klicka på bilden bara för att ge mig en röst! 


Kommentarer


Postat av: Sofia

jag har en grå, en lila och en leopard :D

2012-10-21 @ 17:06:14
URL: http://byfia.com

Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback