The most psycho bitch around

Jag kan vara på världens sämsta humör någonsin idag. Eller ja, var nog faktiskt sådan igår kväll/natt med för att vara ärlig. Blir arg och grinig för minsta lilla och skriker snarare än använder normal samtalston vad det än gäller. Är det tonårshormonerna som går loss eller håller jag på att bli galen? Känns som att jag kokar inombords för minsta lilla. Så irriterande. Känner för att klaga på allt och alla, men borde väl spara er de bekymren jag har. Kan kort säga att jag sover alldeles för länge och missar livet, har inte längre någon fungerande mobil och saknar en viss människa så det skriker om det med. Och så gör jag jävligt fula kollage, vadå, tror jag typ att jag är gangster? I'm probably the most psycho bitch around. 



Och jaaaa, det gula är ögonskugga, jag är inte retard och tror att knark är gult. 


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback