I would like an iPhone, you see?

Jag är med och tävlar om en Iphone hos FLAVOURED.SE


Hur stor är chansen att man ska kunna vinna en massa fina priser i tävlingar gång på gång?

Inte särskilt stor, men jag tänker göra ett försök. Jag vill verkligen ha en iPhone, och kan inte med ord förklara hur mycket det skulle betyda, då det är den perfekta, och absolut bästa telefonen enligt min mening. Jag saknar min 3gs så mycket, men jag förstår nu att den aldrig kommer komma tillbaka. Dumma symaskin i skolan som var tvungen att dra med den i fallet, och dumma kretskort som var tvunget att ta skada så telefonen skulle bli obrukbar.
Jag skulle idag försöka ta bilder med min mobilkamera på kläderna jag provade i butik, men det var ingen idé. Små, plottriga, brusiga och suddiga bilder. Ingenting man fick med iPhonekameran. Jag saknar att ha allting med mig, såsom musik, en bra kamera, appar, allting som man kan underhålla sig med eller tänkas behöva. Det finns på den telefonen. Min älsklingstelefon. Kommer aldrig ha råd att köpa en sån själv, möjligen när jag är typ 30 år och har fast inkomst (om jag ens har det då), och det dröjer ju en hel del års tills dess.

TÄVLINGSINLÄGGET FINNER NI HÄR!

Kommentarer


Postat av: IDA - Stockholms största skönhetsblogg

Sv: nej :) jag vet inte något slutdatum ännu. Det får företaget bestämma, men jag skulle tippa på att det är slut den 23 december för det är det vi pratade om :)

2011-12-04 @ 16:15:03
URL: http://FLAVOURED.se
Postat av: Anonym

Sv: jättekul att du är med och tävlar om en iPhone 4S. Måste dock påminna er om att följa reglerna noga! Jag har koll på vilka som lägger till mig på facebook/bloglovin/blogkeen. Fuska inte för då får du inte vara med och tävla om den här fina julklappen! (Tips: skriver du ett inlägg får du 50% större vinstchans). Har du redan gjort allt jag bett om? Bortse då från den här kommentaren.



/ IDA - Stockholms största skönhetsblogg

http://FLAVOURED.se

2011-12-05 @ 14:41:55

Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback