What if Alice said; i actually think i've lost my muchness?

Vart tog den flummiga Nathalie vägen? Hon som kunde va glad och sprallig utan att va påverkad av någonting? Jag börjar så smått förstå innebördet med det folk säger, att dem vill kunna släppa loss och det är därför dem dricker etc. För lite så känns det för mig med nu. Inte för att jag tänkt att jag skulle börja dricka för det, nejnej. Men ibland funderar jag. 

im such a good girl it's getting ridiculous. 
Fyra sanningar om mig;
# jag dricker inte. Alltså INGENTING som innehåller alkohol. Man har ju alltid druckit någon slags cider som innehåller under 2,25% men det är ju sånt som inte ens räknas.
# jag röker inte. Har aldrig testat.
# jag har aldrig testat vattenpipa. 
# jag har aldrig tatt någon drog av något slag. (möjligen morfin på sjukhuset, men det är en annan historia.) Har heller inte rökt på eller något sånt heller. 

Egentligen var den underrubriken "Fyra sanningar om mig" helt onödig, för allt jag skriver här, det är sant. Hur jag ser på saker och ting, jag ljuger inte i den här bloggen. Just because it's MYYY PLACE. 

Och igårkväll var jag för trött för att uppdatera bloggen överhuvudtaget. Jag var "sur", eller snarare på dåligt humör, vattenblåsor och sår över hela fötterna och blöt med fult krullhår. Känns som jag hoppar fallens idag, kanske t.o.m söndag. Ser ingen mening med det. Även fast det faktiskt är bra väder idag, solen skiner och det verkar varmt. Men vad vet jag? Vaknade nyligen och klockan är snart 16:00. Iofs, man träffar folk när man drar på fallens. Och det är typ enda gången på året som det faktiskt är några festligheter häromkring. Så jag vet inte. Det var absolut inget fel med personen jag var med, Victoria är underbar ♥, och det var kul att träffa på lite folk som jag annars inte ser särskilt ofta. Och om jag kommer sitta inne kommer jag känna mig så depp istället, ensam som vanligt. Kanske sticker och badar istället. who the hell knows. 

Det roligaste med alltihopa igår var att när jag passerade en parkering på vägen hem, står det en bil parkerad längst ut. Kollar nummerplåten för.. IDK WHY?! men hursom, så står det FML. FUCK MY LIFE. Bästa avslutet på dagen, maybe? 

Jag fick också tidgare på dagen ett önskemål från Josefine om att jag borde lägga in minst 3 inlägg/dag. Min första tanke var, NO WAY, har inte så mycket att skriva om. Men när jag väl tänker efter.. så har jag nog det. 
Men jag skulle inte ha något som helst liv utöver bloggen då, funkar inte för mig. 
Har ändå så lite tid på dagarna känns det som, därför jag sitter uppe halva natten och sedan sover bort halva dagen. Shame on me again, mhm.

När ska jag börja rita igen? Det som jag älskar/älskade så mycket? Att bara helt och hållet förlora mig själv i en annan värld, där jag kan skapa vad som helst. Men jag måste även känna för det. Och jag vet faktiskt inte vad jag känner för längre. Saknar min david.. Usch, han borde komma hem nu. Inte på torsdag. Det är för lång tid kvar. Orkaaaar inte vänta. Men den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge. Eller..? ♥

Mina inlägg blir så galet långa så det är troligen ingen jävel som orkar läsa skiten, alltihopa är ju bara en sörja av tristess.. Och jag vet inte. Måste tänka. Måste hitta tillbaka till mig själv innan jag gör sånt här. Är alldeles för självdestruktiv för att det ska va bra. Jag funderar mycket och länge på saker, saker jag önskar jag slapp tänka på. Känner mig så.. missanpassad. Som jag inte passar in någonstans. Kanske borde flytta. Tanken har slagit mig så många gånger. Hitta nytt folk. Några som är som mig. Finns det folk som är lika rubbade som mig? Vet inte. Men vill verkligen inte lämna david, och heller inte dem vännerna jag faktiskt har här. Älskar er. ♥

Hejdo.

Kommentarer


Postat av: josefine

ÄLSKLING, jag läser vad du skriver! hehe'

plus att du får inte flytta, för du betyder så mycket för mig. MASSOR, love <3

2011-07-20 @ 20:03:42

Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback