Blue is my absolute favourite colour of all times

Jag är ordentligt dålig på att uppdatera min blogg, men har mina anledningar. 
Det har hänt en del grejer dem senaste dagarna. 
För det första: 
Vi har ändrat om i hela mitt rum så ingenting står där det förr gjort (förutom tvn och skrivbordet), för att bereda plats inför min nya überstora garderob. ALLA mina kläder verkar faktiskt få plats i den, vilket är helt galet. Förutom att jag fortfarande har en stor byrå med alla linnen, småtoppar och övriga slapparkläder.. Så, nästan allt får plats.
Garderoben täcker upp nästan hela ena väggen i rummet, vilket lämnar ganska lite plats över för resten av mina grejer, men det är det värt. Har alltid haft problem med att ingenting vill få plats i garderoben jag haft och har alltid haft ett slags överflöd av kläder.. och det är ju inte så att man frivilligt vill slänga något. 
Garderoben är väl drygt 2 meter i bredd och väldigt tung redan utan innehåll, när mamma och jag skulle försöka resa den så lyckades vi inte få upp den (INTE ENS VI TVÅ TILLSAMMANS!!) så av den anledningen fick den ligga kvar på golvet och jag fick gå en hinderbana så fort jag ens ville in i rummet, men även komma ut för den delen.
Nu är den dock uppe och nästan allting med den är fixat, fattas bara 2 av de 4 dörrarna och jag har inte satt dit lådorna än, och dessutom inte fyllt dem med alla saker som jag tänkt göra. 
Men när jag väl fått städat och fixat iordning kanske det kommer upp före och efter bilder på hur mitt rum såg/ser ut. (:
För det andra hade jag återigen "datorförbud" igår.. men så kan det va. Dels är väl det bra, för jag hittar på annat än att sitta vid datorn, men sen är jag rätt beroende av den vare sig jag egentligen vill erkänna det eller inte.. :c 

David har som sagt kommit hem från Italien, och jag har träffat honom nästan varje dag sen dess, och idag åkte vi till Smögen med hans mamma och pappa, vilket var väldigt trevligt. När vi lämnade Trollhättan var det tunga gråa moln och risk för regn, men nästan genast när vi nådde Smögen var det strålande sol. Wow, jag låter verkligen som en såndär vädertjej, som står och berättar hur dagen kommer se ut, eftersom jag alltid måste beskriva vädret så noggrant. Jag badade iallafall ingenting eftersom jag inte hade med mig bikini (jag trodde ju inte att det skulle bli så mycket sol?!) så vi gick mest på bryggan och kollade, men försökte även fiska krabbor med krossade snäckor och bröd.. jag visste att bröd inte skulle funka.. men ingen lyssnar på krabbexperten nathalå :( 
Jag har blivit väldigt sugen på att skaffa någon slags faketöjning, och det fanns ett antal i en butik vid bryggan på Smögenvilket gjorde mig extra intresserad. Men alla dem såg lite halvkonstiga ut på närmare håll, så ska försöka hitta nån snyggare någon annanstans!
Målade dessutom mina naglar i lite halvgalna färger för någon vecka sen, men har redan hunnit ta bort det pågrund av att det började flagna (även fast jag var så noga med underlack, färgen x2 och sedan genomskinligt ovanpå och låta det torka emellan blablabla).. 3 olika nyanser av blått är aldrig fel, dessutom fick man ytterligare tre på denna bilden genom den blåa tröjan, den blåa handduken bakom mig och mina blågråa ögon.
Jag gillar verkligen blått!

Faktiskt så är blå min absoluta favoritfärg genom alla tider. Fast jag faktiskt byter favoritfärg ganska ofta, just för att jag gillar någon speciell färg för tillfället så kommer alltid blå att vara min riktiga favorit. Mina övriga favoriter just nu är bara vitt och svart, känns rätt tråkigt. Och så är jag lite allergisk mot rosa atm (= 'At The Moment' för de som inte visste) och gul är en underbar och somrig färg.
NÄ, nu får jag sluta babbla om färger. Inlägget är redan långt som det är, så det räcker nog och blir över ;D 
CIAAOO FOLKS, vem som nu läser min blogg... kanske är värsta nolifern som sitter och skriver som en galning, så är det ändå ingen jävel som läser.. vem vet? ._.
Galet. ♥

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback