Kan inte med ord beskriva hur bra denna dagen har varit


Har varit på Liseberg med David, Hampus & Frida all day long och bara haft det sådär allmänt bäst som man kan ha det ibland. Vi har åkt en massa karuseller och åkattraktioner - såklart, käkat gott, spelat och bara haft det så jävla kul. David vann mig ett rosa megalejon som jag velat ha svinlänge (vilket jag är apglad över) och han var även fast besluten att vinna högsta vinsten på "Milkshaken", men kom 5 poäng ifrån som bäst. Sån tur &  otur.. Men vi fick med oss 11 gosedjursgrodor ifrån det ståndet istället. 2 grodor gav vi dock bort till två små ledsna tjejer, det är alltid kul att kunna göra någon annan glad! Dessutom bestämde jag och David oss för att köra på Dumlehjulet en sista gång innan vi stack hem, och denna gången skulle vi dela på både kostnaden och priset. Jag tog en bricka helt på måfå, och vad tror ni händer? VI VINNER! Helt otippat, men det förgyllde verkligen dagen. Så nu har jag 1 kg dumle att smaska på i framtiden. Någon som vill smaka? 


På denna bilden ser jag dock helt puckad ut för hela jag var genomblöt efter en omgång Flumeride - där jag satt längst fram.. Man upplever ju ingenting om man inte är längst fram!  

Dagen har gått megafort, men samtidigt har vi hunnit med mycket & det var trots allt skönt att komma hem med sina värkande fötter och bara ta det lite lugnt i soffan. Väl hemma skulle jag kika på Instagram, och vad ser jag då? Jag har vunnit en tävling hos UNIF där jag kommer få hem ett par hellraisers (som ni kan se nedan), bland annat. Så galet lycklig, dagen kunde ju knappast bli bättre! 

Tävlingen gick ut på att man skulle få 'UNIF' att skratta, och tydligen lyckades jag med mitt bidrag. Jag har inte ritat på länge, men jag satte mig i några timmar och hade en klar bild av vad jag ville få fram och förmedla, och resultatet blev såhär: 



Jag tror ni fattar grejen. Vad tycks? 


Allt detta på en dag. Vad galet. Men underbart! Vi hörs imorgon, för nu ska jag nana med mitt rosa älsklingslejon. Godnatt! 


Kommentarer


Postat av: Linnea - A NEW KIND OF PHOTOGRAPHING

FIn blogg !
Vad anvander du for kamera

kram

2012-08-25 @ 09:40:00
URL: http://bycjs.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback