Love Death Birth


 Hejsan mina vänner, idag är det sista dagen ni kan rösta på mig i Kan Dee's outfit tävling, så om ni inte gjort det än, så får ni jättegärna gå in på denna länken och kommentera att ni röstar på Nr. 9.  Alla röster är guld värda, och det skulle betyda så mycket för mig att vinna! ♥


Jag har suttit hemma de senaste dagarna och snörvlat, hostat blod, slem och känt mig allmänt äcklig. Förövrigt har jag tittat på film & suttit vid datorn. Gud vad jag hatar att vara sjuk. Blir så rastlös, och enda botemedlet mot det är att lyssna på favorit spellistan på spotify, eller sysselsätta sig till tusen. Jag körde på det första alternativet idag, och nu är jag lugn som en filbunke. Nu var det länge sedan jag lade upp någon musik i bloggen, och det får det bli ändring på. Denna låten kan jag helt enkelt inte sluta lyssna på, den är så otroligt fin. Varsågoda och njut! 



Kan knappt vänta på att Breaking Dawn Pt. 2 ska komma på bio, och i November smäller det.

 

Dör på riktigt av denna trailern. It's gonna be epic. 


Nu hade jag tänkt ta ett varmt och avslappnande bad, och förhoppningsvis ska jag väl kunna dra mig till skolan imorgon, trots att jag fortfarande mår riktigt dåligt. Får. Inte. Vara. Mer. Sjuk. 

Kram. 


Kommentarer


Postat av: Sofie

jag har redan röstat, såg att du fått en del röster redan, roligt :D Håller tummarna!

2012-08-26 @ 19:35:07
URL: http://themusicneverstops.blogg.se
Postat av: Eriica

fin blogg :)

2012-08-26 @ 23:05:17
URL: http://eswensson.blogg.se
Postat av: Sofie

SV/ Ingen orsak, alltid kul att kunna hjälpa :) Jag håller tummarna i alla fall!! Du verkar ju haft värsta flytet på senaste när det gäller tävlingar haha! Och taaack :* Jag är galet nöjd!

2012-08-26 @ 23:17:33
URL: http://themusicneverstops.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback