Kommentarer och fotodrömmar


Jag verkligen älskar när jag får kommentarer på bloggen, för det betyder att det åtminstone är någon som uppskattar samma saker som mig samt det jag gör. Men samtidigt har jag blivit så jävla lat, jag orkar verkligen inte svara på kommentarerna som rullar in, och heller inte godkänna de. Jag lovar, jag läser varendaste en men ber om ursäkt om du vet att du skrivit en kommentar och än inte fått något svar. Det är allt på gång, jag ska ta tag i det, jag ska fixa det. 

Jag har som tänkbart ingen passande bild till detta inlägget, men bjuder på lite nostalgi. Jag är fortfarande så jäkla sugen på att dra ut och ha en seriös photosession någon gång snart. Jag har bästa ideérna, måste bara hitta mitt crew med folk som gillar samma saker som mig.. Efterlyses! 
Blir sällan nöjd med bilder på mig själv, är ju så fruktansvärt kräsen, men denna är en av alla bilder som tagits som jag faktiskt gillar. Jag gör mig bäst på bild med öppen mun känns det som. Min egna signatur för framtida modelljobb.. Eller, nja. Det lär ju inte bli av. Men låtsas kan man ju. 
 



Kommentarer


Postat av: Sofie

Älskar bilden, såå fin!!

2012-12-22 @ 06:33:19
URL: http://themusicneverstops.blogg.se
Postat av: alexandra

Så är jag m ed, kan ta flera veckor på mig att svara, men läser allt och uppskattar allt haha ):

2013-01-10 @ 20:52:00
URL: http://www.atypi.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback