I just came to rock on out, to escape from the world

Dålig uppdatering de senaste dagarna, men har helt enkelt inte orkat med att uppdatera och har inte haft någonting särskilt intressant att skriva om. För de som vill veta är jag inne på andra boken i hungerspelstrilogin jag köpte häromdagen, tror faktiskt att jag redan två dagar efter att jag köpt den var inne på andra boken.. Man fastnar lätt alltså!
Nu ska jag strax ut på en powerwalk (längesedan sen sist pågrund av väderförhållandena), denna dagen har i övrigt bara varit seg, sova länge, en hel del dator, lite skolfix och sådär. Imorgon börjar skolan igen och mitt lov som jag ändå inte hunnit göra något på än är redan slut! 


Jag är medveten om att cambilder inte är det roligaste man kan ta, men det är vad det bjuds på här i bloggen. Kanske bättre än ingenting iallafall? Varm och gosi hoodie. ♥

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback