Happy day


Jag och Amelia (nya tjejen jag skrev om i ett inlägg denna veckan) under dagens media, samhälle & kommunikation-lektion (HAAA, det rimmade!).

Fick ett sötsug, och då var det ju jävligt tur att det var fikadag (varje vecka ska någon ha med sig fika till just den medialektionen).. Och en kaka mer eller mindre gör väl inte såååå mycket? Ska ändå ut på powerwalk imorgon med Sarah och på fredag ska jag simma med David.. Jag har egentligen en massa mer kul att uppdatera om, men vi tar kanske det imorgon eller senare!
Känns som att saker och ting börjar gå bättre nu, blev färdig med redovisningsarbetet idag som jag måste sätta imorgon (även fast jag får ångest och panik på samma gång av redovisningar) så känns det gött att få det gjort. Och det går verkligen bra i foto nu och det är askul, får fina kommentarer av läraren och åh, känner mig lite euforisk. Så skönt! 

Nästa vecka ska jag försöka ta tag i "bloppisen", städa vidare på mitt rum om jag inte får gjort det förens då och träffa fler vänner ifall jag inte får alltför många läxor! Och såklart röra mig mer än vad jag fått gjort det senaste.. Shame on me.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback