Seg är rätt ord för att förklara hur jag känner mig nu

Igår var jag och simmade med David. Vi promenixade från skolan till stan och badhuset, och sedan simmade vi 30 längder (vi hann inte riktigt med 50 som det var tänkt, och jag var trött) plus lite annat bad. Sedan en halv kebabtallrik på stan (nomnomnom) och en lång promenix hem till honom. Sen var det ju ungefär halva längden vi gick från stan tillbaka till mig ifrån honom på kvällen, jag bor någonstans i mitten skulle man kunna säga.


Bara för att jag ritar asgrymt, liksom. Fast det är heller inte så rakt, vägen är kringelikrok, och det ser jäkligt kort ut på bilden, men det är längre iallafall. 
Trodde jag hade blivit mer förkyld igår för kände mig inte helt frisk efter att ha gått så i kylan, men idag känner jag mig bättre - på den punkten åtminstone.
Lite smått stel i kroppen bara och jävligt seg, men vet inte om det beror på simningen direkt. Det har snöat en massa ute - vilket jag tycker är jävligt onödigt, och idag är jag el pepparkaksmonster! Hittade en burk inne i skåpet med såna där riktigt stora och extra goda pepparkakor, och jag kan helt enkelt inte hålla mig borta från de. Fast jag har ändå inte ätit så många.. typ 4. 


Bild jag hittade på datorn, från i vintras någon gång.. Gillade pepparkakor då med.

Nu ska jag glo film, uppdaterar mer ikväll. ♥

Kommentarer


Postat av: amanda

re: jag har faktiskt gifyo.. vet faktiskt inte varför loggan inte kom med. lycka till! kram!

2012-01-22 @ 16:40:18
URL: http://kissmybones.blogg.se/
Postat av: empan

svar: Nä inte speciellt nojjig. Det brukar oftast gå bra faktiskt. Sen håller jag inte på och klipper i mina finaste kläder heller, hehe.



Haha absolut ;)

2012-01-22 @ 23:22:53
URL: http://billytilly.blogg.se/
Postat av: Louise

Gott med pepparkakor. Har ätit typ tre under denna vintern...

2012-01-24 @ 19:20:12
URL: http://wizy.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback