Det blev ingen bio..

Och jag är så jävla fittigt sur. Ja, jag skrev fittigt. Vad ska ni göra åt det?
Presentkortet funkade visst inte att lösa in, för det var ett sånt där fancy plastkort som måste ha en speciell läsare som de tydligen bara har i Stockholm eller liknande, eller åtminstone inte bonnelandet Trollhättan.. alltså åh, jag orkar inte. Har varit förbannad hela jävla kvällen och nu kommer hela min vecka varit förstörd, för jag sett fram så mot det och att det inte blev något. Och kassörskan skulle vara så jävla grinig och allmänt bitchig. BLÄ SÄGER JAG. Orkar fan inte blogga och nu svär jag som en jävel, men vet ni vad? Det är för att jag är en jävla jävel. 

Hoppas det blir bättre på fredag iallafall, då jag ska vara ledig för att åka med Evelina Strömberg bakom shopen Smyckenby.se till en mässa i Lysekil där vi ska kamma hem en massa fina priser! Har jag bestämt iallafall. Wish us luck! 

Visst är hennes sida väldigt snygg nu med? Jag kan stolt säga detta eftersom jag själv varit med och hjälpt att fixa till första headerbilden "Välkommen till.." och loggan. Jag har väl inte gjort mycket så egentligen, men känner mig ändå lite stolt eftersom det blev förjäkla snyggt!



VÄÄÄÄLDIGT KONSTIGT INLÄGG, där jag halvt om halvt är grinig som en sur strumpa och halvglad inför fredagen. Well, welcome to my life. Ingen bild blev det heller, har inget bra att bjuda på, och ett eller annat inlägg utan bild ska ni la kunna klara er med. Pussssssss. (Jag skriver aldrig puss i bloggen, känn er speciella idag).

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback