Härligaste videon - får mig att sakna mina fina vänner något så otroligt



Längtar så efter sommaren och denna härliga video gjorde att jag längtar ännu mer efter att åka till Liseberg, konstigt att det kan vara så kul att åka till samma nöjespark trots att man varit där en miljon gånger typ..? Om jag åker dit iår ska jag fasen åka den dära uppskjutet eller vad den nu heter, är ju livrädd för höjder, men YOLO, eller hur? 

Snart är det sommarlov, måste jag se till att träffa både mina gamla och nya vänner massvis! Ska leva livet. Men först ska jag jobba röven av mig hos min farsa så jag får några stålar.

Kommentarer


Postat av: Sofie

SV: Haha, det gjorde jag med! Sjukt vad kläder kan göra med en ;)

2012-05-23 @ 22:10:44
URL: http://themusicneverstops.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback