Heels higher than the sky

När jag var ute på överby för att leta avslutningsskor för ett par dagar sedan (man kan ju inte sitta hemma hela året bara för att man är sjuk liksom) så hittade jag dessa godingar. Jag pratade ju om att jag absolut inte skulle ha några klackar iår, vill ha skor som jag kan använda året runt och inte bara en gång.. Så såg jag dessa. Och nu är jag lite kär i de för att vara ärlig. De liknar Jeffrey Campbell Lita skor litegrann, men är betydligt billigare då de kostar 399 kr. Dock är de jävligt höga, faktiskt ännu högre än vad man kan se på bilderna. Kände mig två mil lång när jag stolpade runt i dessa i butiken. Men.. Nu måste jag fundera över hur jag ska göra med dessa. Har ju inte köpt de än alltså, men funderar på det.



Vad tycker ni?
De ska passa till denna klänningen. ↓




Imorgon/idag bär det av till vårdcentralen för att kolla om min sjukdom är bara mer än förkylning, i och med att jag haft det i över en vecka nu. Ciao bellas. ♥

Update: Det blev inte besök hos vårdcentralen, för kände mig bättre. Nu känner jag mig sämre igen och vet inte vad som händer för fem öre. Imorgon (onsdag) kanske det får bli vårdcentralen trots allt, för det verkar ju aldrig ge med sig.

Kommentarer


Postat av: Sofie

Jag tycker dom passar, absolut :D



SV: Haha visst? Och tack fina :*

2012-05-21 @ 08:57:28
URL: http://themusicneverstops.blogg.se/
Postat av: Cornelis Sillanpää

svar: tack så hjärtligt!

2012-05-21 @ 09:09:09
URL: http://creativitydream.blogg.se/
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Kul att du blivit medlem - giveawaysen består av credits (dollar) som dom laddar på på ditt konto - med dom pengarna kan man sedan shoppa precis vad man vill, ingen frakt läggs på - så man kan alltså shoppa utan att betala en endaste krona. Såg att du lagt upp bannern - så om några dagar bör du få pengar uppladdade på ditt konto på sidan.

2012-05-21 @ 11:28:47
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Emma

De skorna har jag kollat på, de är jättefina! :) skulle passat jättebra!

2012-05-22 @ 07:09:02
URL: http://oursketchbook.com

Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback