WANTS FROM JFR: PURPLE STONE RING AND SKULL HAIR RING

Kikade in på JFR's sida och hittade denna ursnygga ring (som skulle matcha mitt senaste tillskott i glasögonsamlingen) och en döskalle hårring som jag faktiskt suktat efter ett tag nu. Tycker det är så fult med tofs annars (och jag personligen tycker absolut inte att jag passar i det) men detta piffar ju till vilken håruppsättning som helst! Får nog ta och klicka hem ringen och den silvriga skallen snart.. Det kliar i fingrarna! 




Troligen har ni väl tidigare hört talas om JFR, de är ju inte direkt okända här i branschen, men tycker det är en bra sida med mycket fina smycken och trots allt inte så värst farliga priser som man kan hitta på andra ställen.. Ni kan även få tips, erbjudanden och ta del av tävlingar om ni gillar deras facebooksida. Klicka bara på bilden nedan för att komma dit! 




Har förresten ändrat om lite i bloggen, gjort lite mer mellanrum på kategorierna och lagt till olika banners. Tryck f5 för att uppdatera, dock är det inga stora ändringar. Men bara en heads up! Om det är någon som vet hur man breddar isär själva kategorierna + t.ex texten "kategorier" som står ovan i sidospalten skulle jag vara tacksam för tips. Vill inte ha allting så tätt, luft ska det vara nu när det är sommar!

Kommentarer


Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

JFR = Vansinnigt snygga smycken!

2012-05-24 @ 09:25:27
URL: http://trueborn.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback