Så jävla besviken, förbannad och arg

Ni vet den där skinnjackan som jag vann på auktion, som jag skulle få köpa och som skulle bli MIN



Exakt den jackan ↑ . Det blir inget av det, för hon (stephanyfranky) sålde den till en vän utanför hela den här auktionen, trots att jag redan vunnit auktionen som är bindande, för båda parterna. Så sjukt dålig stil, och hon vågar inte stå för det för fem öre heller. Instagram var för övrigt det enda stället jag kunde komma på där jag skulle få direkt svar från henne, så här såg det ut igår när jag konfronterade henne. Vill förövrigt lägga till att hon tog bort alla kommentarerna, så ifall ni går in på Instagram och kollar den bilden är det soprent där nu. Jag är wolfshriek för de som inte vet. 



Printat direkt från Instagram med telefonen.

Jag är så fruktansvärt irriterad, besviken, förbannad - rent av rasande och alla andra dåliga jävla saker man kan komma på. Hur fan kan man göra så?! För övrigt skulle jag vilja tillägga att hon aldrig svarade på mina sista meddelanden utan bara tog bort alltihopa, så nej, antagligen har hon ingen jävla medkänsla. Om jag nu hatar någon människa, så är det hon. Idiotfan. 

Det är sällan jag blir såhär arg, eller visar sån här ilska i bloggen, men jag tycker fan jag har rätt till det den här gången. LITA INTE PÅ HENNE, SÄGER JAG BARA!

Kommentarer


Postat av: Emma

Var det via tradera så anmäl henne till dom för fan! så gör man inte!! förstår att du är sjukt besviken och arg det hade jag också blivit!

2012-05-19 @ 00:49:18
URL: http://beffa.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback