Vinn en iPhone 4 hos idasbeauty.se!

Jag är verkligen glad över att jag fick tillbaka min iPhone 3gs efter att ha varit länge utan den. Men tiden efter att den kommit tillbaka har jag upptäckt några fel. T.ex att den stänger av sig själv lite då och då (oftast när det är runt 20% batteri, men har även hänt vid 50%) och att den bara kan startas igen genom att sätta i laddaren. Och oftast även då måste man starta om den. Det värsta med det är att det kan ju hända närsomhelst på dagen, även i situationer då man inte kan ladda mobilen, t.ex om man är ute. Ett exempel som jag tänkt på är om man är ute sent och behöver bli hämtad av föräldrar, eller om de försöker få tag på en och man är långt hemifrån, men då kan man inte nå varandra. Det känns inte så kul. Dessutom är det extra viktigt för mig som diabetiker, att ha tillgång till telefoni om det händer något. 


Nu har Ida en tävling där man kan vinna en iPhone 4, och jag är med och tävlar! Här kan även du vara med.


Kommentarer


Postat av: Phashions

Fin blogg!

Var gärna med i veckans blogg som vi har på bloggen just nu! För att komma direkt till inlägget behöver du bara klicka på länken och läs gärna "reglerna" innan: http://phashions.blogg.se/2012/october/veckans-blogg.html#comment

Anmäl dig och få chansen att bli länkad inför våra läsare!

2012-11-01 @ 11:21:26
URL: http://phashions.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback