In your arms i'm happy

 

Och såhär kan det bli om man inte har något för sig om dagarna och fastnar i redigeringsprogram. Nu ska jag hoppa in i duschen och förhoppningsvis kika på breaking dawn pt. 2 efteråt. Såg ju den på bio och den var ju så fruktansvärt bra, så orkar inte vänta tills den kommer ut på dvd för att se den igen trots att kvalitén inte är den bästa nu.

Längtar något så otroligt efter våren och sommaren, behöver ljus och värme just nu känner jag! Dessutom vill jag kunna fota mer, det blir mörkt alldeles för fort under denna delen av året. 


Kommentarer


Postat av: Sandra Saandriiie Åhfelt

Missa inte Tävlingen i min blogg där du kan vinna Spot Stick som är en bakteriedödande olja. Jättebra mot finnar, insektsbett & massor med andra hudirritationer. Parfekt inför sommaren eller om man tex ska utomlands! även för den som har jobbiga finnar att bli av med :)) Anmäl dig NU:
http://saandriiiee.blogg.se/2013/january/tavling-spot-stick.html#comment
Puuuuusss ! & det hade vart jätte skoj om du var med. =))

2013-01-10 @ 18:35:37
URL: http://saandriiiee.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback