Önskelista/Inköpslista






Här har ni en bild på saker jag tydligen måste skaffa mig under 2013, änsålänge iallafall. Blev lite kluttigt och fick inte på långa vägar plats med allt jag vill ha, men här får ni en liten idé om det. Har någon förresten lagt märke till att jag har joinat 'the dark side'? Inte för att det är något nytt men.. Jag gillar svart, det känns som min grej. Passar till allt. Känns lagom hårt och mystiskt. Är inte helt hundra på mockingjay halsbandet dock, men gillar verkligen symbolen samt the hunger games böckerna, ooooch filmen. Men föredrar faktiskt Harry Potter. Vill förresten också bara påpeka att jag kanske inte vill ha just det trycket som är på den mössan, hade mer än gärna haft en med trycket "oh shit" på, eller varför inte i am vibes third eye beanie. Mhm, där har ni grejer. Om ni inte sett den, så kolla upp den. Jag vet bestämt att jag lagt upp bild på den på bloggen, men det var ett tag sedan.  



Kommentarer


Postat av: Fatma

nice :)

2013-01-12 @ 19:08:55
URL: http://fatmas.se

Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback