I'm longing for summer

Jag kunde helt enkelt inte hålla mig, nu är jackan från detta inlägget min. Sån fantastiskt fin bomberjacka, och i samma veva så fick jag för mig att jag skulle damma av mina älskade platforms från sixtyseven som stått i garderoben hela vintern, trots att det fortfarande inte riktigt är säsong än. Jag längtar så fruktansvärt mycket efter våren och sommaren, att kunna ha på sig favoritkläderna utan att frysa röven av sig, slippa all kyla och denna förbannade snön och få se grönskan och solen ordentligt igen. Alla långa och ljusa nätter och värmen lockar så. I sommar vill jag göra så mycket, äta gott, hitta på de mest spontana slumpmässiga grejerna med vännerna, träffa folk som jag inte träffat tidigare och resa runt i Sverige. Så jag har bara en sak att säga... Ge mig sommar nu! 


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback