Snabbt

Första dagen på gymnasiet idag, och det gick ganska smärtfritt, men det var så många nya saker (även fast mycket också är som det alltid vart), mycket nytt folk, och jag har vart sprallig hela dagen. Jag var nog den som pratade absolut mest i min nya klass, fast det är egentligen ingenting konstigt eftersom jag oftast brukar bli/va sån. 
Det bjöds även på fika, och jag är ju inte den som säger nej till gottigheter i första taget. AJA BAJA! omnomnom. ♥
Har inte tatt några bilder (fy på mig), och det är ju ändå media jag går, eller hur? Fast vi har väl inte riktigt kommit igång med sånt heller för att va ärlig. 

Har inte direkt känt för att sätta mig vid datorn idag förens nu, dessutom träffade jag David efter skolan så har inte hunnit med så mycket alls egentligen. Nu hade jag tänkt lägga mig, för vet alltid hur det blir när jag är trött och ska till skolan.. Men börjar inte med seriösa lektioner förens torsdag, vilket iallafall känns skönt. Imorgon ska vi ha någon slags tävling, kanske skriver mer om det någon annan dag - ifall det ens är värt att skriva om. 

Jaja, nu ska jag inte distrahera mig själv mer genom att börja skriva en massa annat och ni får faktiskt stå ut med ett tråkigt inlägg utan bild, men jag säger iallafall GODNATT, KRAM OCH SOV SÅ GOTT. ♥

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback