Titta på mig när jag dansar

Ordentligt dålig på att uppdatera bloggen. Yaman. 
Har jobbat två dagar i rad med min pappa, och är rätt slutkörd. Har fått blanda klet om och om igen minst hundra gånger dem senaste dagarna med något som ser ut som en STOR elvisp. Hehe, kanske får värsta musklerna nu då?! För dem som inte vet jobbar min pappa i Byggbranschen och kaklar för det mesta plus allt det andra som hör till.
Har dessutom fått reda på att min iPhone som jag varit utan i snart ett halvår, är - i princip - bortom all räddning. 
När jag tappade den lyckades kretskortet ta skada, och utan kretskort funkar mobiler inte särkskilt bra har jag fått lära.. vilket lämnar mig med en helt värdelös iPhone.
Pappa har dock sagt att han ska ta med sig mobilen till Thailand i vinter, för Thailändare är visst höjdare på mobiler.. Vi får väl hoppas på det.
Annars kommer jag väl få världens ryck och ta ut alla mina sparpengar och köpa mig en åtminstone normal mobil som rymmer plats för min musik, har några sköna spel och oändligt plats för bilder och video, helst touch för jag hatar knappar. WÄÄÄH, saknar min iPhone. ♥
Och jag har en dålig, irriterande men ändå så underbar låt fast på huvudet som jag måste spela på repeat. "Panda Da Panda - Titta när han dansar" har en så sjukt konstig och faktiskt rätt äcklande video enligt min åsikt (iallafall den ocensurerade versionen som för övrigt finns på PandaDaPanda's hemsida för användare under 18) - att jag inte tänker lägga upp videoklippet, men om ni har tid och lust får ni gärna kolla upp den. Låten är fortfarande skön. Typ.

Här kommer bildurs på mig, HUHU, bara för att liksom. Ser lite puckad ut, men inte mer än vanligt, så det är okej. Vem pallar va seriös hela tiden liksom?! 


Nu tror jag att jag ska sätta mig och glo film en stund, käka lite godis och bara leva dem sista dagarna på lovet. Ciao. 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback