Blubb

Tog mig i kragen mot slutet av dagen och stack ut, träffade Kajsa och gick runt och pratade i några timmar. Kul, speciellt eftersom jag inte sett henne sen vi slutade skolan. Här är bild på finisen. ♥

Och här är bild på mig, hur jag såg ut idag. Rätt mörk bild, egentligen är halsduken mörkbrun och leggingsen har ett mönster, vilket inte syns på bilden.. Dessutom är jag osminad. Bläää. ~

Känner att det blev lite höstinspirerat idag, men jag längtar nästan - men bara NÄSTAN - till hösten. Just för att man får ha såna sköna gosiga kläder. Gick runt härhemma och upprepade: Nu känner jag mig mysig, med samma tonfall som en snubbe i ett videoklipp, fast mysig istället för liten. dem som sett "Stora Armar" vet vad jag snackar om. Min mamma måste undrat vad jag höll på med :D 
Men det börjar faktiskt bli såpass kallt nu på kvällarna att man kan ha sånt här på sig. Vart tog de varma sommarkvällarna vägen? Och solljuset? Brrrr säger Nathalie.

Kommentarer


Postat av: josse!

åh natta jag älskar dina texter, allt blir så rätt och målande <3 kram

2011-08-19 @ 11:48:16
URL: http://jksss.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback