We Are the Superlative Conspiracy

Åhå, idag har det hänt grejer. Vart på junkfest, jag var helt pepp inför det och tänkte att det skulle bli askul iår (förra året regnade och haglade det massvis men förövrigt var det en bra dag), men tyckte faktiskt det var rätt tråkigt. Dött, lite halvtråkiga tävlingar, och allting var egentligen samma som vanligt. Dessutom kändes det mindre än vanligt ytmässigt, och det var mest massa småglin där som ville ha gratisgrejer. Så tröttnade ganska fort så stack hem efter ett tag. Men innan det hann jag iallafall vinna 3 tröjor - alla med samma wesc logo:
En gul med grönt tryck, och två stycken vita med svart. Dock var de två vita likadana, men kan säkert få användning för de båda. Vad tycker ni jag annars ska göra med den ena? De var rätt små också för den delen (M på de vita) jag hade föredratt JÄTTEESTORA tröjor som man hade kunnat mysa runt i, men man får väl ta vad man får. 

Som ni kanske redan vet har jag en katt som heter Tussen, men igår fick vi hem en liten kattunge som ska bo hos oss i framtiden. Vi vet inte vad vi ska kalla henne än, men kommer kanske bli Siri. Några namn jag funderade på i början var Tiger eller Tigris. Men som sagt, vet inte än. Men söt, det är hon så det räcker och blir över! Dessutom är hon sprallig som sjutton, hon sitter aldrig still. Men igår på kvällen så måste hon blivit väldigt trött, för hon somnade nästan direkt i min säng, vilket även gjorde mig trött.. 

Mer bättre bilder kommer senare, detta är bara sneak peak! ♥

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback