Inhale to the top of my lungs, i'll be dying for this

Tlött chey nu, blir sängen vilken minut som helst. Och klockan är närmare två. Har denna dagen kelat med kattbebisar (kanske blir så att vi skaffar en till katt utöver Tussen, men bara kanske). Dessutom dunkat musik och vart desperat sugen på pringles - jag och mamma stack senare till affären och köpte, YAAAAAYY!
Imorgon ska jag träffa david och kanske åka och bada om vädret är bra, och på fredag skulle jag kanske med min pappa och jobba. Kulkul. Vill fortfarande få min iPhone fixad. För dem som inte vet så har jag vart utan min iPhone i vad jag som känns som ett år, men snarare runt 5 månader. Har en gammal skräpnokia med begränsad tillgång till musik (inget mega iphone minne på den mobilen, nej) och andra sociala aktiviteter, för att inte tala om spelen. Jag saknar APPARRR. fyfan.
Den åkte i golvet i skolan (jag minns dagen så väl, snyft) och har sen dess inte fungerat eller gått att fixa på något som helst vis själv, vet dock inte varför det måste ta över 5 månader att släpa den lilla prylen till service. Men så var den ju även Jailbreakad - vilket jag inte hade en aning om från början heller för den delen..
Svårare att fixa med den själv eftersom jag inte har en jävla aning om någonting, jag är ingen hacker. Än iallafall. Lite datornörd är man ju ändå. :)

LÅÅÅÅNGA INLÄGG, kanske borde göra som så att jag skriver flera olika dagligen, istället för att sammanfatta allt i ett. Men det orkar jag ju inte heller, knappt att jag hinner med att slänga in detta. 

AND WHEN YOU SAY, IM NOT OKAY, I LEFT MY PHONE IN THE CAB AND NOW YOU CANT GET MEEEEE
det är min blogg, eller hur? Jag gör vad jag vill. Sjunger om jag vill.. *fnys* 

Äsch, nu blev allting galet, och jag nös på datorn. Langar bild på världens snyggaste tvilling brorsor.  Och.. Heido. ♥

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback