Pringles ♥

Sitter och äter frukostknäckebröd med ost och gul paprika på, fyfaaaaan vad gott det är med mat. I ♥ FOOD.
Äter inte pringles just nu vilket man kanske kunde trott, men åt upp alla de chipsen som var kvar idag. Snyft.

Igår var jag och badade på Nordkroken med David och hans föräldrar, vi åt kycklingsallad, solade och slängde oss i vattnet efter bollar. Galet kul. Fick dessutom lite färg och blev röd i ansiktet och på armarna vilket är ovanligt för att va mig. Blekaste människan there is, hellye.
Och idag drog jag och mamma ut till överby för att kolla rean som just nu pågår för fullt. Hittade ingenting kul förutom ett vitt baslinne från gina tricot för 29:- 
Ingenting i pengar, får ju fan inte ens en tillräckligt mättande kebabtallrik för det priset. OHNOES, nu börjar jag tänka på kebab också.. DAMN. mat.
Nä nu får jag sluta dregla och tänka på gottigheter.
Efter det stack även jag och mamma till nordkroken, men då hade molnen hunnit dra fram och man såg inte mycket av solen. Fort i och bada, sedan ligga och frysa på filten. Huhu. Men vi hade gott fika med oss iallafall. Hade inte testat dem här "gifflarna" förut, smakade mer som bullar, men var gudomligt gott!
Google bild WEY.

och en bild på mina älskade Pringles. ♥

Men alltså, det verkar verkligen som att jag inte kan sluta sitta och tänka på mat. Matmatmat. Nomnomnom.
Borde bli mer aktiv. Men nu ska jag inte klaga. Och snart blir det sängen. Så puss. ♥

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback