I greet the pain welcome

Usch. uppdateringen har varit låg. För även jag har varit låg. Inte riktigt varit mig själv de senaste dagarna.
Tog en himla snygg bild på mig igår. Hemsk som jag ser ut.
Färgade håret igår också. Det blev illrött i hårbottnen och rötterna, men nästan brunsvart i topparna och på längderna. När jag satt och åt frukost i köket imorses lyste solen på mitt hår, endast då såg det lite rött ut. Och tror effekten på fotot gör att det ser rödare ut. Riktigt så här ser det inte ut i verkligheten då kan jag informera. Och det förvånar mig inte ifall mitt ansikte ser lite mosigt ut, för har nog lipat en hel del när detta fotot togs. Jag orkar inte bry mig. Bjuder på en bild iallafall. Då blir alla glada. Förutom jag. Mamsingen ska åka till affären och köpa ytterligare en färg idag, så jag ska försöka att åtminstone få jämna ut färgen lite mer. 

Hade iallafall planerat på att dra till skolan imorgon. För har varit hemma både idag och igår. För jag har mått piss. Psykisiskt. Whatever. Jag har långt hår igen iallafall, det kan vi konstatera. Kändes inte alls så långt först innan jag färgade det, men helt plötsligt känns det som att det har växt typ en mil. Kanske hårfärgens förtjänst. Hehe. *Drygt skratt* 

Jag kom på en grej nu också. När jag satt och grubblade. Jag saknar en himlans massa folk. Kanske dags att börja komma ut lite, vara social igen. Och sen folk som jag aldrig träffat, men pratar en massa med. De skulle jag också vilja träffa. Så jag inte bara inbillar mig att det faktiskt finns så många underbara själar. Bara bosatt mig på fel ställe typ. Inget illa menat, det finns såklart underbara folk här med, det finns undantag. Eller så är det bara jag som inte lärt känna alla andra. Men, jag kan inte. Nä. Osammanhängande text. Kul. Täcken är sköna. Saknar min kamera. Den har varit borta exakt 3 veckor idag. Ge. Mig. Den. Nu. Tack. 

Kanske kommer bild senare, ifall färgningen blir bra. Annars.. ja. blir det som det blir.

Kommentarer


Postat av: Sebastian du vet den där tjockisen på MSN

Nathalie förfan!... du ser ju fantastisk ut och håret ser inte så tokigt ut på bilden iallfall, tror du överreagerade lite gumman eftersom du inte var van vid nya färgen och hade kanske en annan sorts förväntning. Men det blev ju jättejättefint, och DU är fin, och du är inte tjock(måste sägas, börjar bli en klassiker)<3

2011-11-25 @ 02:40:03
Postat av: M*

Glad första advent ♥

2011-11-27 @ 13:49:25
URL: http://ILROMANISTA.SE

Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback