Well now im tough enough

Vart på överby idag med min mammut! Trodde vi skulle blåsa bort ett tag, men vi tog oss allt hem välbehållna. Fick med mig världens snyggaste fjäderörhängen och snajsigaste halsbandet ↓
Pulpit rock
Plus att jag nu också har ett par shorts på önskelistan
Världens jävla bästa jeansshorts, stretch och sköna som fan! De ska bli mina. De måste bli.

Detta året har jag dessutom bestämt mig för att göra en önskelista med bilder istället för bara skriva, blir ju mycket roligare så! Men änsålänge vet jag bara några få saker jag önskar mig, och vet att jag inte kommer få allt. Kan ju inte önska mig saker som är helt utanför prisramarna, visst man kan önska sig iphones och kameror, men det funkar ju inte riktigt om man inte har pengarna till det. Men önska kan man ju göra iallafall!
things i'd like


Känner mig dessutom riktigt krasslig nu, det började med att jag under dagen började få ont i halsen, så det kändes torrt och det hjälpte inte hur mycket jag än svalde eller när jag väl fick dricka.. Nu gör halsen fortfarande ont, och mina bihålor känns inte helt okej för att va ärlig. Och när jag nyss kände på halsen känns den ena halsmandeln faktiskt lite svullen, eller är det bara jag som inbillar mig? 

Kändes att det var dags att börja blogga igen när jag för en gångs skull hade något intressant att komma med, och nu när mitt självförtroende har kommit tillbaka lite.

Kommentarer


Postat av: IDA- Stockholms största skönhetsblogg

Sv: nepp, de har inte sagt nånting :/ hör av mig då!

2011-11-27 @ 19:46:55
URL: http://FLAVOURED.se

Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback