It's like I'm losing touch with all consistency

Yeh. jag uppdaterar alltid med musik i mina inlägg nuförtiden känner jag? 
Kanske ska bli min dagliga uppgift, att åtminstone ladda upp en låt för varje inlägg. HMM.. 
Kommer bara va såna här ↑, över hela bloggen. 
Satt hela kvällen igår och lyssnade på The Icarus Account på spotify, jag kan lova att ALLA låtar de har är helt underbara. Känslan man får inombords när man lyssnar på de är.. ÅH, galet. 

En annan grej som jag kom att tänka på och som jag tycker är nödvändigt att dela med mig av är att när jag ska äta mackor, och jag ska ha ost på de, pusslar jag alltid ihop osten så det ska täcka hela smörgåsen. Spelar alltså ingen roll om det är är ett knäckebröd eller en mjuk macka, jag försöker alltid täcka över smöret med ost. Jag undrar varför.. Är jag perfektionist eller något? 
Eller finns det några andra, alltså fler än mig som gör det? Ytterligare grejer jag gör, är att jag näst intill alltid bara sover 4-6 h/natt.. Och 6 timmar är ganska sällan. Men känns som att jag mer och mer har börjat få tid att sova ut, för har sovmorgon två dagar i veckan eftersom jag hoppade av tyskan (innan hade jag bara en dag med sovmorgon). Men det verkar som att jag funkar rätt bra ändå när jag bara sovit drygt 4 timmar. Bättre än om jag sover runt 7, då blir jag bara mer trött. Konstigt det där. Det kanske beror på vad jag vant mig vid också förresten?

Hade dessutom kul igår känner jag;

Lättroad HEHEHEHEHEH.

Meningen var att jag skulle lägga ut den sista och tagga alla mina närmaste vänner, men det hade ju bara blivit jobbigt.. Och dessutom skulle man kanske glömma någon, och då blir den ledsen, alla mina vänner har inte facebook osvosv. Men la ut den i mitten och taggade David iallafall, mycket lättare :D Hehe, latfis. ♥

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback