I follow you deep sea baby

Ehm, jag hade tråkigt, så fick för mig att byta header & bakgrund. Varför inte, något måste ju hända iallafall! Men tror detta är någon slags temporär header, den lär inte stanna så länge iallafall. Och trots att jag fortfarande har ett plåsterface så tycker inte jag det syns direkt..? Men blev riktigt nöjd med designen (SÅ HÖSTIG OCH MYSIG!), det enda jag behöver ändra är textstorlek, lite vart kategorierna och det där ska ligga.. Men nu är jag påväg åtminstone! 
På måndag ska stygnen bort iallafall som sagt, ska bli riktigt skönt för det håller på och kliar och gojsar mest hela tiden. Idag mår jag bättre med, vilket även det känns skönt.
Och nedanför har vi det dagliga musikintaget, ayeah. 

Och nu blir det läxa alldeles strax. Läser förresten just nu Stephenie Meyers bok "Bree Tanners andra liv", som handlar om Bree, den nyfödda lilla vampyrtjejen man skymtar några gånger i filmen Eclipse - som först håller på att bli skonad av familjen Cullen, men som Volturi sedan bestämmer ska dö. Man får se allting ur hennes synvinkel. Bestämde mig för att låna den idag i skolbiblioteket.. Lär ju hänga där all min lediga tid, det är ju perfekt för en bokmal som mig. Biblioteket ligger dessutom nära och bra och man kan ju låna precis som på ett vanligt bibliotek!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback