I can honestly say math gives me headache

Uääääh, jag läser en ny bok förresten. Eller alltså, den är inte ny, men en ny utan de 4 jag lånade i förra veckan i skolbiblioteket.

Genom dina ögon av Stephenie Meyer

Denna megamaffia bok har inte hur lite sidor som helst, nej faktiskt 606 sidor om jag ska va exakt! 

ÄÄÄÄHHH, kan jag dela med mig av smågalna bilder på mig, mig och Paulina & mig och Julia på en;
(HAHAHAHA kolla in hakan, jag har såntdär gubbfläsk ju!)
Vi gör ett medvetet val om att va så snygga på bilderna, GRRR måste jag säga.
MAN MÅSTE JU UPPDATERA, ELLER HUR ELLER HUR, nu kör vi. Läsa matte nästa (trots huvudvärks blä) och fixa mig mat vilken minut som helst, hungrig som sataaaan. 
Ska dela med mig av en hemlighet... FOREST FRUIT TEA ÄR MYCKET GOTT OCH JAG SÖRPLADE DET IGÅR PÅ KVÄLLEN! ♥ nomnom.

Kommentarer


Postat av: HANNA

sv: bra tips! :D

2011-10-18 @ 17:35:27
URL: http://hannalovisasol.se
Postat av: Karina

Åh tack detsamma! :D

2011-10-18 @ 23:59:44
URL: http://fiiskface.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback