I'm the lion, you're dead.

Luffade runt i den lejondräkten (bilderna i förra inlägget) hela morgonen typ, trodde helt ärligt jag hamnar i en onepiece men denna hade faktiskt fötter med.. Söt, eller? DEN HADE SVANS OCKSÅ, men det märkte jag först efter att jag tatt av den. :(
Senare började jag få en sån molande huvudvärk, kändes inte riktigt bra. Och så började jag må illa. Slutade med att min mamma fick komma och hämta mig (Ni skulle sett packningen jag hade idag?! Idrottskläder, som jag inte ens använde, dator, läxböcker m.m) , jag tog en tablett och stupade i säng. Sov i 5 ½ timme och nu sitter jag här och ska färdigställa min tyska. Känner mig inte direkt trött nu, eftersom jag sovit så mycket tidigare, men snart blir det att sova vare sig jag vill eller inte. Kommer va wannabe zombie imorgon med annars.
Ni kan få en "gammal" outfitbild som inte har någonting med inlägget att göra (VARSÅGODA!):
Skoj, eller hur? Vad sur jag ser ut egentligen? :(

Rotade förresten igenom hela mitt och mammas förråd av skor imorses för att jag skulle hitta ett par jag ville ha (som jag andå inte använde, fast tog ett par andra jag rotade fram) så nu är hela mitt golv fullt av skor.. WÄÄH, måste städa vilken dag som helst nu, det är SÅÅÅ stökigt på mitt rum. (INGEN SKRÄLL!)

Imorgon blir det filma, antingen med mig eller Lavin som huvudrollsinnehavare i en kortfilm. SKOJ lär det bli! Fast inte om jag ska va skådespelerska.. Men det märker vi.

Tror ni det kan bli några fler roliga bilder på mig och mina vänner imorgon, kanske? :D
Får tvinga Lavin, Christoffer och Thana (OCH RESTEN AV HÖGEN) att va med på mina tuffa webcam-bilder som ska ut på bloggen!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback