Oh jewellery


Jag tävlar hos Yarp om valfria smycken för 250kr på Bicone Design. Tävla HÄR du också!


Hur awesome skulle inte de va att vinna 250 kr att köpa ursnygga smycken för?
Det här är några av mina favoriter på BiconeDesign änsålänge:
Och massa såna här kedjor i olika storlekar skulle jag behöva ha! Har en liten rubrikskub hemma som jag tänkt göra ett halsband av.. Får väl se hur det kommer gå, men skulle bli lite enklare om jag hade kedjor att använda till.
Har tänkt på det väldigt mycket det senaste, hur mycket smyckesindustrin utvecklats. Det finns så mycket GRYMT snygga smycken nuförtiden.. eller så är det bara jag som inte lagt märke till det förut. Gillade inte ens smycken förr iofs.. Men jag tror inte att man ens kan tvivla på att jag gör det nu längre. Det är underbart! 

Kommentarer


Postat av: ida

följa varann via bloglovin ?:D

kram!

2011-09-21 @ 22:21:09
URL: http://iiiden.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback