En del kakao, en del oboy och en del vaniljsocker..

Min mamma tycker jag ska dricka mycket saft för att rensa ut sjukdomen ur kroppen fortare, det har jag själv ingenting emot, och såhär har jag sett ut mest intill hela dagen (bilden är från morgonen iofs och jävligt dålig kvalité, på tok för mörk, MEEEEN ÄNDÅÅ):
Jag tycker jag är söt i min hello kitty pyjamas. WIEEE.

Vet inte hur många såna här jag fyllt upp och druckit ur idag, men en hel del spring på toa har det blivit. 

Och förut bakade jag ju muffins. Här ser vi processen och resultatet:
Kanske inte var nödvändigt med så många bilder egentligen, men tycker det såg så gott ut och ville läska folk som kommer in på min blogg så.. VARSÅGOD!
Det blev 30 stycken underbart goda muffins, men snart är det väl bara runt 20 kvar skulle jag tro.. 

Sandra cyklade hem till mig snabbt som sjuttsingen (Iofs så bor hon jävligt nära), jag sprang ner ner i min enormt sexiga pyjamas och söta tofflor + vinterjacka på och bjöd henne på en muffins. Men hon höll sig på avstånd, bäst för henne det.. annars skulle hon va sjuk som mig vid det här laget. Vi såg en äcklig larv och en tvestjärt precis vid dörren, och hon verkade mest skraj för larven medans jag vet att tvestjärtar kan nypas med sin äckliga rump. Och när tvestjärten sedan var borta efter en stunds pratande blev jag skraj och sprang upp till mig för att gömma mig. HUHU.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback