Es ist das Schlimmste, huh krank

Sitter just nu med en superglansig tomatröd och ändå purpurlila mask i ansiktet - det ser på riktigt ut som att jag bränt mig badly under sommaren.. På riktigt alltså. Usch. Men den gör nytta iallafall, efter kommer mitt ansikte va lika mjukt som en babys. Och så lite kräm på. Perfekt.
Någon annan än jag som har funderat på hur grymt jävla tråkigt det är att va sjuk?
Imorses kände jag t.ex inte vad maten smakade, och mamma hade vart gullig och gjort oboy med ostmacka till mig. JAG SOM ÄLSKAR MAT, HALLÅ?! Det är ju hemskt. Efter en liten stund började jag dock känna vad det smakade, så då blev jag nöjd och smaskade i mig lite vindruvor och ett äpple också. Sedan c-vitamintablett i ett glas (en sån som brusar ja) och en hel del halstabletter har åkt ner. Vaknade klockan 6 inatt av att jag behövde gå på toa och när jag väl kommit upp och såg mig själv i spegeln höll jag på att få ett slaganfall. Mina ögon var helt röda?!
Antagligen hade jag lyckats hosta sönder blodkärlen i ögonen, men det hade gått bort när jag sedan vaknade vid 2 och steg upp. Men vill lova att det inte var någon vacker syn... 

Och idag fyller min kära mammis år, grattis till henne! ♥

Langar bild på mig i mitt långa hår, innan jag klippt av det:

Och lite röd ton över hela bilden är väl härligt, eller? Känner fortfarande för att testa rött hår nån gång. Men det är en sån onaturlig färg egentligen. Passar inte till så mycket känns det som. Men man skulle väl komma in i det ifall man väl färgade det.. Troligen. 

Börjar bli hungrig också, funderar på vad jag ska göra.. Kanske kolla en film? Nån ur twilight-serien som vanligt eller? 
New Moon är fortfarande min absoluta favorit (2an i serien), men vet inte varför. Det händer mest grejer i den känns det som. Och trots att jag är värsta TEAM EDWARD, så gillar jag den filmen där jacob är med mest i bäst.. Hur korkad får man bli? Men älskar bellas och edwards passion i den.. Och dessutom såg jag den två gånger på bio. HUHU, tack till Ida som bjöd med mig en andra gång. Awesome. ♥ Och jag saknar dig vetdu..





Bilder tagna lite varstans ifrån google-sidor som poppat upp.

Kom på att jag såg på new moon för kanske en vecka sen? Dags att ta första delen - twilight - istället då? 
Vem vet vad som händer.

saknar alla i klassen.. trots att vi gått så kort tid tillsammans har vi kommit varandra nära väldigt fort enligt mig. en sak till kan vi iallafall konstatera..
JAG ÄR TRÖTT PÅ ATT VA SJUK!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback