Meat to the people

Tror jag är inne i en såndär KÖTT-period igen. När mamma frågar mig vad jag vill ha att äta; Köttfärsås! Köttbullar! Kebab! typ så. Jag gillar kött, skulle nog aldrig klara mig som vegetarian för att va ärlig. Men känner mig extra sugen på kött just nu. Kanske behöver lite järn och grejer, för jag har vart sjuk?

Har faktiskt mått asdåligt hela dagen, känts som jag ska svimma till och från, men bestämde mig ändå för att åka med ut till överby. Hittade först ingenting, provade lite diverse saker på H&M m.m, men ingenting passar liksom, känns det som. Blir så depp. Men så kom vi till cubus, och jag hittade ett par såna där mysiga slackerbyxor och en passande tröja som jag fick med mig hem. Kostade sammanlagt 350 kr, tycker jag var lagom. Får sån panik när jag kollar i garderoben nuförtiden, det finns ju INGENTING att ta på sig trots att garderoben är full. Full av.. skräp? Nä, bara omotiverad för att ta på mig nåt av det just nu. Kan inte göra outfits när jag känner mig så fet och ful som jag gör. Därför också bildbrist på mig. yey.
Men trots det har jag nu bestämt mig för att visa åtminstone vad jag köpte idag (trots att jag ser ut som en apa i både hår och ansikte - osminad, ahyea. Fast rätt okej för att va en apa ändå, och för att ha mått dåligt hela dagen!)

Lite skrotiga bilder, men det har vi väl vant oss vid, vid det här laget?
Jag tar bra bilder på andra, inte på mig. That's the rule. Jag blir ALDRIG bra på bild.

Dessutom gillar jag fortfarande det faktumet att man kan se in bland alla mina kläder, plus de jag bara lagt på översta hyllan för jag inte orkat hänga upp de, och för att jag inte har någonting vettigt där än. (Ska va idrottskläder/mys där uppe senare, är det tänkt iallafall.) Och jag borde rensa igenom mitt jeansförråd. Behöver inte alla dessa byxor, Och sen så passar väl inte hälften längre ens skulle jag tro..? 

Erkänn förresten att byxorna påminner lite om min jumpsuit jag är så kär i? 
Lite samma byxtyp, lite samma mönster. Trots att dessa faktiskt är mer gråa än jumpsuiten. Och ne, det är inte samma tryck. Fanns förresten en riktigt mysig ytterligare sån här tröja, fast i ljust beige.. varför köpte vi inte båda? Eller tre, för det var faktiskt ta 3, betala för 2 på den ställningen. Äsch, nu ska jag va nöjd. 

ÅHKEJDÅ, ni kan få en bild på hur jag sett ut idag förövrigt med, bara för jag inte har nåt bättra för mig och sitter och redigerar allt och inget:
*suddsudd*

Funderar på om jag ska beställa smycken från smyckenby, men det återstår att se. Nu ska jag kolla vad vi hade för läxa, och snart blir det väl duschen. Tror väl åtminstone att jag ska till skolan imorgon.

BTW, fredrik (mammas kille) är astuff och gillar rosa uggs:

HÄHÄ. nu har jag en Tigris i knät som sover, OCH JA, jag ska kolla vad för läxa vi har. OSV. Hejdo.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback