Unmotivated

Vart omotiverad för att skriva de senaste dagarna, vet faktiskt inte varför. En massa läxor och bös nu de sista dagarna med, sånt ogillas! Lär bli ännu mer nästa vecka, och är redan nu en liten boll av stress.


Haft kul under någon lektion, eller vad? (OBS, bilden bör inte tas seriöst.)

Kopplade ihop tvn och datorn idag, sa direkt när jag fixat det att nu jävlar, man behöver ju inte ens ha MTV nowadays, kan ju fixa ett eget och mycket bättre MTV själv.. Kallar det NATH-TV, eller AWSUM-TV om ni så vill. Dra på en VEVO-lista på youtube och ha gärna en 32' tv till hands and you're good to go! Den bästa delen är att man själv får bestämma vad man ska lyssna & titta på! 

Bröt ihop helt fullständigt på mattelektionen idag, (tror faktiskt det blev något galet med min diabetes, för kände mig låg samtidigt och allting blev lite suddigt och jag var liksom inte helt närvarande. Och blev så FRUKTANSVÄRT TRÖTT!) började lipa för att jag inte hängde med på någonting och kände mig så värdelös. Fast egentligen är vår lärare dålig.. Han tycker det är bäst om vi kan allt sen tidigare och han slipper lära ut, och efter en genomgång på tavlan, ska man visst kunna allt det i all världens tid. Jag är inget mattesnille, okej? Jag tycker matematik är det jobbigaste ämnet man har i skolan, och har nog alltid tyckt det. På andra plats låg syslöjd (när jag hade det i år 9 och neråt) för alla dåliga lärare vi haft + all tråkig planering man måste göra när man syr i skolan. Om jag hade haft chansen och kunnat, hade jag sytt hemma.. Och då jävlar skulle det inte användas några tråkiga mallar eller planeringar! Usch, spyr på sånt. Är en sån impulsiv människa när det gäller sådana grejer.
Idag blir jag inspirerad av:

Gillar leopardgojs, det är mysigt. ♥









Och lyssnar just nu på Bon Iver (hittar mycket sånt i min MYYYS lista på spotify som jag lagt upp tidigare), äter pommes (Tack Fredrik!) och ska nu ta en dusch innan jag tar en sista titt på matteläxan och lite tyskagrejs. Hejdo. ♥

Kommentarer


Postat av: ' Saveu - Music & Chaos, It's life

Hoppas du får en mysig lördag iallafall.. :)

2011-10-01 @ 10:59:55
URL: http://saveu.blogg.se/
Postat av: FANNY (:

Du har en såå söt blogg<3 Kram på dig

2011-10-01 @ 22:38:24
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback