Visste inte att jag var så grym på diskus

Har glömt att berätta (eller ja, snarare så har jag väl inte velat skryta) att i måndags när vi hade idrott skulle vi kasta diskus. Låter mycket roligare än vad det är, det är en platta som man ska ta lite stöd och sen slänga iväg. Första kastet blev 11 meter någonting, usch vad dåligt. Sen andra kastet slungade jag iväg den och hamnade på 16,40 METER!
Det var det längsta vi kastat i klassen.. JAG KASTA LÄNGRE ÄN GRABBARNA I KLASSEN?!

WEYY, jag måste ju fått en massa muskler typ?!


Har haft jävligt kul i paint ett tag, men tänkte att jag skulle ändrat bakgrund och grejer i GIMP, vilket sket sig, och har ju inte photoshop på denna datorn.. bara i skolan (FYYYY SÅ TASKIGT!)
Men sen kastade Christoffer 16,90 meter ändå och tog ifrån mig all min ära.. 
Men det var la rätt bra för att va en brud iallafall!? Kasta ju längre än de andra killarna så.

Kommentarer


Postat av: ida

sV: lagt till dig !:D lägger du till mig?:)

det är kul att sy sånt som ingen annan har :D

kram

2011-09-22 @ 16:46:15
URL: http://iiiden.blogg.se/
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv:som försäljare inom oriflame:D då får du hem kataloger som du ska sälja från som du tex kan visa fär familj, vänner,grannar osv. du tjänar 20 % av et du säljer men kan självklart jobba upp dig. du väljer jsälv när och hur mkt tid du vill lägga ner på det :) super enkelt och skiiit kul !:D

2011-09-23 @ 14:34:42
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback