Fanfanfan

Jag vann inte. Synd att det tog så lång tid för Sandra att få det publicerat på bloggen bara, gick först och hoppades och väntade hela veckan, och sedan hela helgen igenom. *Suck*. Inte för att vara sådan, men jag gillade inte alls det vinnande bidraget.. Och det säger jag inte bara för att hon vann, och inte jag. Dassig tråkig tröja och sånadär virkade shorts som jag inte gillar alls. Hade hellre sett att Catarina skulle vunnit (om inte jag själv skulle gjort det, vilket jag såklart helst hade velat). Well well, that's life. Ska väl inte deppa över det. Men jag kom till finalen iallafall och det är ju alltid något! 

Här kan ni se vinnaren och Här vi tre som gick vidare till final. Vad tycker ni, var det rätt som vann?



Hittade några gamla halloweeninspirerade bilder på mig - tyckte de passade inlägget litegranna.

Kommentarer


Postat av: catarina

tack för dina fina kommentarer igenom det hela måste jag säga. nu är det dock över & kan väl kännas sådär tycker jag, men men! samtidigt som det är skönt eftersom man varit på helspänn. men vi kom långt båda två & man har ju väldigt mycket söta människor att tacka där ute! (som man dock inte får chansen till, haha..)



puss!

2012-04-23 @ 18:32:40
URL: http://dailydoseofimagery.blogg.se/
Postat av: catarina

sv. haha jo det var ju en jävla process det hela faktiskt :p många steeg liksom.

nu i efterhand känner jag mig mest krävande & tråkig som bara tjatade om tävlingen på bloggen och blablabla, haha! har egentligen svårt för det där, man vill ju inte framstå som besatt eller vad man ska säga, ehh. och nu menar jag från tävlingens början (bara att publicera bidragen och länka hit & dit och ja, du vet)



du är gullig du! du/vi får tänka att det kommer fler chanser helt enkelt



pussss

2012-04-23 @ 19:23:43
URL: http://dailydoseofimagery.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback